3 Kasım 2015 Salı

Egzama

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere kendimin de yaşadığı bir cilt sorunundan yani egzamadan bahsedeceğim


Öncelikle bu hastalığı 5-6 yıldır yaşıyorum ilk olarak saçım da belirdi daha sonra sırtım da sonra çenem de ve en son olarak da yüzümün tamamını kapladı...


Kullandığım ilaçlar;

Ketoral ve konazol şampuan

dermovate merhem

dermovate losyon( hala kullanıyorum)

Elecon losyon

betasalic merhem

Bunca yıl kullandığım aklımda kalan bazı ilaçlar bunlar tabi ki herhangi bi tamamen yok olma gibi bi şansım olmadı. Fakat betasalic merhem en azından sürekli kullanımla o pütür görüntüyü yok ediyo ve dermovate losyonu hala kullanıyorum düzenli kullanım da oda saç derisinde ki pullar kepeklenmeyi yok ediyor. Ben bir kaç araştırma sonucunda egzama için başka bi krem aradım ve buldum Hipokort  pomad  krem bugün doktoruma sorarak yazdırdı ve kullandım henüz iyi veya kötü diyemem ama şu benim için bir artı yüze sürerken dermovate ve betasalic gibi yüzde yağlı görünüm olmaması o ağırlığı vermemesi bunun için çok mutlu oldum sonucu da iyi olursa tekrar bilgi veririm.

Benim gibi seboreik egzama yaşayanlara bi tavsiye vermek istedim. Umarım işe yarar


Not: Doktorunuza danışarak alın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder