27 Ocak 2016 Çarşamba

Tırnak Ürünleri

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere tırnak ürünlerimden bahsedeceğim tırnak bakımım için herhangi özel birşey kullanmıyorum şu ana kadar ihtiyacım olmadı bundan sonra olursa tabi ki kullanırım tek sorunum var oda bazı tırnaklarımda pürüzlenme var onunda bu aralar düzeldiğini görmeye başladım o yüzden birşey kullanmıyorum..



İlk ürünümüz oje kurutucu sprey ojelerimiz genelde kurudu diye rahat ederiz hatta saatler geçtikten sonra uyuruz sabah bir kalkarız tırnaklarımızda iz çıkmış bunun olmamasını istiyorsanız eğer oje kurutucu alabilirsiniz. Daha uygun fiyatlısı var mı bilmiyorum ama ben Watsons'tan 10 liraya almıştım beauty formulasın oje kurutucusunu aldığım zamanda 1 alana 1 bedavaydı 10 liraya iki tane oje kurutucu almış oldum. Oje de küçüklüğümüzden beri bildiğimiz ilk marka galiba flormardır benim öyle en azından onun fiyatıda 14-15 arası birşeydi. Ben ojelerimi genelde iki kat sürüyorum bunu ilk katından sonra da sprey sıkıyorum ikinci katında da ilk katta biraz gereksiz aslında çünkü ilk katta çok ince tabaka halinde sürdüğüm için hemen kuruyor zaten ikinci kattan sonrada 10 dk kesin bekliyorum erken bakıpta kontrol etmedim ne kadar sürede kurutuyor diye öyle bir fırsatım olmadı henüz olduğu zaman onuda yazarım





 İkinci ürünüm ise oje çıkarıcı yani aseton çok aseton markası denemişimdir ama şu ana kadar en iyisi Rossmann'ın Isana isimli asetonu bu kadarını ben 3 lira gibi bir fiyata aldım indirimdemiydi bilmiyorum ama zaten çok uygun diye alıp deneyeyim dedi kırmızı ve koyu ojelerimi çok rahat bir şekilde siliyor size de almanızı tavsiye ederim. Aldığım yerde Rosmann yok veya daha yakın bir yerden aseton almak istiyorum önereceğiniz bir aseton  var mı diye sorarsanız da A101'de satılan gülşah markalı asetonları alabilirsiniz. A101 her sokak başında neredeyse var artık :)


Bugün kü yazımında sonuna geldik başka bir yazımda görüşmek üzere hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder