30 Nisan 2016 Cumartesi

Bloguma kavuştummmm :))

Herkese yeniden merhaba ben geldimmm :))
En son 28 mart tarihinde sizlere veda ettim kısa bir ara olacaktı ama 1 ayı geçti...
Ama suç bende değil internette vallahi internette :)
Vizelere gittim geldim eve girdim anne dedim modem nerede (internetsiz olur mu hiç olmazz :) ) annem de demez mi abin bugün servise gönderdi diye kaldım.
Neyse dedim en azından telefonumdan girerim internet var.. Sonra bu youtube videoları izlemeyi seven insanın başına ne geldi biliyor musunuz tahmin ettiniz bile :)
Kendi paketimden video video gezdim sonra aklıma geldi bakayım dedim 70 mb kalmış paketin bitmesine de daha var yani onunla idare edecem diye kafayı yedim...
Paket yenilendi ben sürekli araştırmalar peşindeyim malum nişan düşünüyoruz herşeyi en ince ayrıntısına kadar halletmem lazım kimseye güvenemem bu konuda. Bunda ne var diyeceksiniz 1 günde 100 mb fazla harcadığımı gördüm internette gezinmeyi bıraktım Allah'tan whatsapp var en azından insanların profillerine durumlarına sardım kafayı :)) Neyse ki dün itibariyle internetim de geldi kavuştuk birbirimize :)





Aslında bu yazım bi alışveriş yazısı olacaktı baktım çenem düşecek vazgeçiyorum yaptıklarımı anlatayım en iyisi bu hafıza da ne kaldıysa tabi :)

Heyecanla beklediğim gün Afyon'a gideceğim gündü çünkü sevdiceğimi göreceğim 2 ay 10 gün göremedim olur mu böyle iş olur tabi neden olmasın aslında dimi benimki az bile :) 
Sevdicek süpriz yapmış bana telefon almış mutlu oldum mu oldum tabi de cimri bir insan olaraktan ne gerek vardı falan da filan de demedim değil yanii..
Hayat Işığım'a burdan teşekkür ederim tekrar <3 <3 

Gelelim Afyon da neler yaptım çılgın gibi alışveriş yaptım ardı arkası kesilmedi; Esse, Rossmann, Koton, Mavi, Elit takı, H&m... diye devam ediyor :)) Hepsini ayrı ayrı sınıflandırarak yazmak istiyorum çook uzun olacak yoksa :))

Vizelerde neler yaptım konusuna gelirsek pazarlama ve sektör uygulamaları cc kurtardık sayılır :)) mesleki yazışma --- neden mi --- Ya insan sabahın köründe sınav mı koyar el insaf yahu uyuya kaldım giremedim sınava neyse ki geçme umudum yoktu hiç sınıfın ortalaması da 30 böyle ders mi olur be kardeşim :))

13 Nisanda da eve dönüş gerçekleşti 3 gün sonra kınaya gittim organizasyonla yapıldı ve çok güzel oldu :) 
Gelecek hafta da 3 düğün daha var 1'i en yakın arkadaşlarımdan biri :(( Tek kaldım burada kimsemm yok diye zırlayacam yaa daha genciz durun evlenmeyin ben evleneyim sonra siz evlenin ya dimi :D Allah hepsine ömür boyu mutluluklar nasip etsin :)

Çook uzattım farkındayım bu aralar sık sık ortalıkta olamayacağım nişan için detaylara iyice bir takılmam lazım Ramazan Ayında uğraşılmaz bu detaylarla değil mi ama hazır olsun çook geç kaldım elim ayağıma dolandı 

Bu arada yaptığım şey nişan için müzikler ayarlıyorum olmazsa olmaz dediğiniz Sanatçı ve şarkıları lütfen aşağıya yazın :))


Bir sonraki yazıma kadar sevgiyle kalınn :))

29 yorum:

  1. Yaaaaa bebeğim sevdiceğinin sürprizine bayıldım güle güle kullan :)

    O alışveriiş postlarını hemeeeen yaz hemen çok merak ettim :))

    Kavuşuyor olmana çoooook sevindimmmmm daha büyük ayrılık olmasın hayatınızda hiç hiç inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkür edermmm :))
      Bende seninkine bayıldım açıkcasıı :))
      yazcam yazcam :))
      İnşallah canım benim :) Sizde kavuşun bi daha uzak yollar gözlemeyin <3

      Sil
    2. Amiiiin canım inşallah ^.^

      Nişanın için neler seçeceksin ay iyi bi araştır vallahi bnde düğün için şarkı araştırıyorum ; giriş , ilk dans , takı merasimi , pasa kesme , çiçek atma... kınaya ve gelin hamamına bulmaşmadım henüz ... mecbur hem orucumuzu tutcaz hem bu işleri azaltcaz :)) kolay gelsin balım :**

      Sil
    3. sağol canım sana da öyle hazırladığımda hemen onunda yayını yapcamm ayarlayayım müziklerimi :)) Allah sağlık versin hallederiz :)

      Sil
  2. geldiğine çokkk sevindim yazılarını merakla bekliyorummmmmm :)

    YanıtlaSil
  3. Ayy öyle bi his yaratsın istedim başarabildiysem ne mutlu banaa 💕
    Sen hep gül emi 😊
    Hoşbulduk canım benimmm 💞😘

    YanıtlaSil
  4. İnternetsiz dünya dönmüyor gibi hissediyoruz artık. :) Sende yeniden hoşgeldin o zaman. :)

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin canım:))) neler neler yapmışsın maşallah sana Detayları merakla bekliyorum boş bırakma buraları:)) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldumm süslümm :) bırakmam bırakmam peşpeşe patlatmayı düşünüyorum :)) 💖

      Sil
  6. İnternetsiz insana afakanlar basıyor valla haklısınız :)

    YanıtlaSil
  7. Hoşgeldin canım, özlettin :))
    Telefonunun güzel günlerde kullan, ne tatlı bir sürpriz <3
    Alışveriş yazını merakla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldummm :))
      Çok teşekkür ederim ❤️❤️ :)
      Gelecek inşallah en yakın zamanda :))

      Sil
  8. Hoşgeldin canım :) her şey yolunda görünüyor, çok sevindim :))Güzel yürekli arkadaşım, hakkında hayırlısını dilerim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldummm :)) Şu anda iyi gidiyor bakalım çok teşekkür ederim :)) hepimizin hakkında hayırlısı olsun canım benim 💞💞😘

      Sil
  9. Hoş geldin!
    Vizeler için geçmiş olsun en azından stresi geçince bile iyi, çalışmasam da gerilyordum bir zamanlar 😂😂
    Alış veriş iyi olmuş, motivasyon için ideal ama cimrilik nerde şimdi 😂
    Tel güzel bir jest, güle güle kullan 😉
    Kota olayı çok sıkıntı, hız da düşünce aman aman 😯

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldummm :))
      Çok teşekkür ederim bende çalışmadan girdim valla ummadığım kadar iyi geçti :D
      Cimrilik şimdi aldığım şeylerde ve Koton hikayesini anlattığımda göreceksinn :D
      çok sağol :)
      Evet sorma ben internet kota canavarıyım :D

      Sil
  10. dolu dolu geçmiş günler, telefonun hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  11. neslihancım ne güzel sevdiceğine kavuşmuşsun cimrilik telefona ama kıyafet kozmetik olunca bi dur demişsin cimrilik yok :) tüm yeniliklerini güle güle kullan canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz öyle olmuş dimi 😂
      Çooook teşekkür ederim:))

      Sil
  12. Tekrar hoşgeldin o zaman :)

    YanıtlaSil
  13. Hoşgeldin canım. Alışverişte aldıklarını merak ettim onun için de acele bir post isteriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldukk :) yarın bitanesi yayınlanacak inşallah :))

      Sil