3 Mayıs 2016 Salı

Nisan Ayi Kozmetik Alisverisi

Merhabaaa

Lafı çok uzatmadan konumuza geçelim Nisan Ayın'da sizlerden uzaktaydım Vizeler ve İnternetsizlikten :)

Bu ay Afyon'da olmam sebebiyle bana göre dur durak bilmeyen bir alışveriş yaptım Avm'ye girdiğimde %60 bir şey alarak çıktım. Bana göre biraz fazla bir alışveriş size göre nasıl bilmem ama elim biraz sıkıdır tabi konu bensem :)

Bakalım kozmetikte neler almışım :)

Rossmann'dan Rival De Young Kapatıcı Paleti 8.99 TL Simgesi


Rossmann'dan Rival de Young  Ruj 4.00 TL Simgesi



Rossmann'dan Rival De Young Shine Kiss Ruj 4.00 TL Simgesi



Rossmann'dan Pastel Oje 112 numara 3.35 TL Simgesi



Watsons'tan Nyv Likit Eyeliner 8.99 TL Simgesi



Rossmann'dan Note oje 36 no 2.99  TL Simgesi 
(Alırken esinlendiğim kişi Gözde) isime tıklayarak ulaşabilirsiniz :)


Koton Oje 2.99  TL Simgesi (Bunun bir hikayesi varr!!)



Rossmann'dan Rival De Young tırnak stickerı 2.00 TL Simgesi



H&M'den Lip Gloss 2.99 TL Simgesi bu kategoriye yönlendiren Ause Esua :)



H&M'den Makyaj Süngeri 6.99 TL Simgesi



İsmini hatılamadığım yerde Avon Advance Technıques Saç Kremi 4.50 TL Simgesi



İsmini hatırlamadığım Japon Pazarı vari yerden Eczacıbaşı Gül Suyu 3.99 TL Simgesi


Cossta'dan Seleccion Naturel isimli 6.34 numaralı Koyu Kumral Dore Bakır isimli boyayı aldım.20 tl ödeyip çıktım :)
Hiç kullanmadım bu markayı kullananlar varsa ve yorum bırakırsalar çok sevinirim





Kozmetik kısmında alışverişim bu kadardı ama araya kaynayan bir şeyler var hissediyorum :))

Başka bir Alışveriş yazımda veya aylar öncesinde aklımda kalan incelemede görüşmek üzere :)) <3 <3




36 yorum:

  1. Güle güle kullan! İlk görselde ki kapatıcının renklerini çok sevdim. İkinci görselde ki rujun da rengini çok merak ettim. :)) Ayrıca Pastel'in ojelerini çok seviyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)) bende bayıldım renklere
      Hehehe bilerek yazmadım merak konusu olsun dedim :D
      İlk defa pastel ojem oldu 😂

      Sil
  2. Güle güle kullan canım. Ojenin rengi de tam yazlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yazlık kışlık çok anlamam ben ama oje alayım yeter 😂 😊

      Sil
  3. Ahh nasıl kozmetik aşeriyorum anlatamam :) güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneler gününe sakla ihtiyaç varsa tabii :))
      Teşekkür ederim canım benim 😘

      Sil
  4. Teşekkür ederim güzellikkkk
    Bende öyleee :))
    Görür görmez aldım da benimki beğenmedi 😂
    H&m çok bilindik bi yanıt gelecek gibi 😂

    YanıtlaSil
  5. Ay ama gerçekten dur durak bilmemişsin :))) neler almışsın böyle sevdin mi ojeyi nasıldı rengi kafam da sorular sorular :)) H&M'den Lip Gloss bende de var fena değil yazın çok güzel olur ;) birde iyi ki internetin geldi ya özlemişim ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastelle anlaşmayı bekliyorum kotona bayılmadım ama plan yaptığım için aldım işe yaradı gibi :)
      1 kere kullandım henüz lip glosu sevdim ama :)
      Ben de sizleri özlemişim yaşasın internet :)) 😘💟

      Sil
    2. ahaha dimi dimi yaşasın döndün :)) alışmışım yazılarım da ilk senin yorumunu görmeye :* Lip Gloss güzel ben 2 tane aldım ve bitmediler tabi çok doğal duruyor ;) ojelerde gratiste indirim vardı bende aldım tıbisi :)))

      Sil
    3. Teşekkür ederim şimdiki yayına yetişemedim en yakın arkadaşımın kınası vardı çünkü :) :*
      Ben çok kullanamadım güzel gibi ama :)
      Ben gidemicem galibaa yaa bu günlerde doluyum düğün falan 3 tane peşpeşe 😂😘😘💝

      Sil
  6. Öncelikle blogun hayırlı olsun :) makyaj malzemelerinden anlamam haliyle erkeğiz.Bu kadar ucuz olması avonun saç kreminin tuhaf geldi yalnız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Doğru haklısınız
      İndirimde bu fiyatlarda oluyo galiba 3.5 liraya falanda düşünüyor hatta

      Sil
  7. Koton ojenin hikayesini çok merak ettim. :) O stickerlardan ben de istiyorum. :) Mutlulukla kullan <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm 💕💕
      Bekle bekle :) hiç kullanmadım ilk defa kullancamm :) 😘

      Sil
  8. Kapatıcı paletinden ben memnun kalmamıştım ama umarım siz beğenirsiniz :)
    Güle güle kullanın hepsini...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya bilseydim hiç almazdım ben memnun gibi duruyorum şimdilik ama aydınlatıcı da kullandıkca uzaklaşıyo gibiyim sanki :)

      Sil
  9. Güle güle kullan Neslihancim

    YanıtlaSil
  10. oo maşallah ne güzel şeyler almışssın üstelik uygun fiyata ben boyanın snucunu çok merak ettim ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bende merak ediyorum :))
      İnşallah hayalimdeki sonuç çıkar 😂

      Sil
  11. Hepsi çok güzel güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  12. Güzel günlerde kullan bir çok boya kullandım ama bu boyanın ismini hiç duymadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende duymadım inşallah iyi çıkar türk markası galiba şüphe ediyorum 😒

      Sil
  13. Bir sürü ürün almışsın canım iyi günlerde kullan hepsini:))

    YanıtlaSil
  14. Kuşlar ne cici yaa :)

    YanıtlaSil
  15. Kapatıcıyı merak ettim bende, yorumlarını bekliyorum..Güle güle kullan hepsinide:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim inşallah alışveriş yazılarım bitince ilk izlenimler olarak yayınlıcam

      Sil
  16. Rossmani bi bilmeyen ben miyim yahu 😂
    Hm sungerinden bi alamadım, aklımda ama gidip alamıyorum 😂 makeup uzak geliyor bana ki 😂😂😂
    Maşallah coşmuşsun ama gerçi normal olabilir, baba göre 😂
    😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi bul da git derim Rossmann'a :)
      tee afyonda bile aldığım günün ertesi günü yoktu sen düşün sünger :))

      Sil