13 Mayıs 2016 Cuma

Nisan Ayi Çeyiz'e alinanlar

 işte yine geldim burdayım hangi taşı kaldırsan ben çıkarım her pazardan başka şahane pazar her pazar falan ... ( hatırlayanlar burda mıı :) )

Hadi konumuza geçelim :)
Afyonkarahisar da Park Afyon'da bulunan Esse'de o kadar güzel indirimler oluyor ki her gittiğimde mutlaka bir şey alıp çıkıyorum. Bu defa da %25'lik kasa indirimine denk geldim ne mutluuu :))
Sonra'da Tedi'den de ufak alışverişim oldu yine :))



Esse'den 8.43 den indirimle 6.33 tl'ye geldi  
Esse'den 10.59 den 7.94 tl'ye geldi
  

Esse'den 25.00 dan 18.75 tl'ye geldi 

Tedi'den kahve şablonu 2.99

Tedi'den silikon tutacak 2.99 tl

Tedi'den Silikon magnetli açacak 2.99 tl

Çeyizime aldıklarım da bu ayda böyleydi işte :)) Bu yanında burada sonuna geldik... Başkasında görüşelim ama olur muu :))

Sevgili Açelya Damdelen'in çekilişi var katılmak için beyazmucizeler.com 'a sizleri bekliyor :))


Hoşçakalın...

38 yorum:

  1. Canım harika şeyler almışsın yine iyi günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımm daha güzelleri senin olsun :))

      Sil
  2. Güzel paylaşım olmuş emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Neslihan fincanlar şahane :)) Hepsini sağlık ve mutlulukla kullan canım benim :)

    YanıtlaSil
  4. Hepsini güle güle kullan yavru :)) kahve şablonlarını bende çok seviyorum bende set halinde var 10-15 tane şablon ama nerden aldım bilmiyorum baya eski :) bu arada essede kendimi kaybediyorum ben :D su bardakları gördüm coco cola şeklinde tabakları da vardı gözüm kaldı :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımm :) Set halini bilmiyorum hiö görünce direk aldım :)
      Kaybedilmeyecek gibi değil ya :))
      Beni de düşündürüyo onlar 😂😘

      Sil
    2. annem ben çok seviyorum diye almıştı nerden aldığımı hatırlasam sana da yazacaktım :(( aklım da kaldı ya ama benim aday olmadığı için alsam saçma kalacaktı ileri de artık daha güzellerine bakarım :*

      Sil
    3. Önemli değil canım benim :))
      Tabi Gözdem ama ben sen yorum yazınca nedense bu kız evlenecek modunda oluyorum 3 saniye sonra jeton düşüyo 😂

      Sil
  5. Üniversitenin ilk yılını Afyon'da okumuştum. Bu yüzden Afyon adını duyunca ayrı bir mutlu oluyorum. Aldıkların çok şirin, güzel günlerde kullan canım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aay ne güzel buldum birini Afyon'u bilen :))
      Teşekkür ederim canım benim 😘💝

      Sil
  6. Yaaaaaaaaaa şu tedi niden bizde yok varsada nerde bnm kahve şablonum yoooook :( hepsiniiii güle güle kullan kuzummmmm bnm hepsi harika. Esseden sakın tava tencere alma tamam mı . Korkmazdan şaşma tanıdık var o piyasada o öyle diyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Japoncuları gez bulursun illa yaa :))
      Teşekkür ederim canım benim :)
      Beyine kayıt edildi bu bilgi teşekkürler :))

      Sil
  7. Hepsi birbirinden güzel. Güle güle kullan. Ankaradan uşak a giderken ugrayabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Mutlaka git her zaman indirimi oluyo :)

      Sil
  8. Yazının sonunda adımı görünce çok sevindim :) çok düşüncelisin canım arkadaşım teşekkür ederim <3
    Hepsi de çok güzeller Neslihan'cım, sevdiceğinle iyi günlerde ve ağız tadıyla kullanırsınız inşALLAH <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) rica ederim canım benim 💞
      Çok teşekkür ederim aminnnnn :)) inşallah 💋😘😘

      Sil
  9. Güle güle kullanın hepsini :) Allah tamamına erdirsin mutluluklar :) Aldıklarınızı paylaşmaya devam edin bize de fikir olsun sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)) çok sağolun :)
      Etmeyi düşünüyorum bundan sonra da atlamam artık :))

      Sil
  10. blog sayesinde çeyiz alışverişi kültürüm arttı ilerde çok işime yarayacak detaylar mevcut. iyi günlerde kullanın :) hepsi güzel ama tepsi bir başka güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ben aradığımda bişeyler bulamamaktan çok yakınıyordum bana göre herşeyden önce haberim olmalı henüz farklı farklı şeyler çok paylaşamasamda en azından bi detay çıkar diye paylaşıyorum :)
      Çok teşekkür ederimmm :)) gördüğüm an aldım onu :))

      Sil
    2. o genelde hep öyle oluyor bende bişey ararım bulamam başka birşey alırım sonra bir bakarım istedim şey karşıma çıkar :)

      Sil
    3. Haha :) ben tamamen aradığımı bulamam :)

      Sil
  11. Hepsi birbirinden güzel (özellikle silikonlar :)) ve kullanacağın şeyler, tebrik ederim güzel seçim yapmışsın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)) açacağı çok sevdim ama aklımda başka bi tame daha var 😂 senden onay almak ne güzell :))

      Sil
  12. Sevgili Neslihan bloğunda aldıklarında çok şirin aldığın her şeyi mutluluk içinde kullanmak kısmet olsun.

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim güzelliğimmm :))
    Teşekkür ederim amin canım benimmm 😘😘💞💞💕💝

    YanıtlaSil
  14. bende çeyiz alışverişleri yapıyorummmm☺️ Neslihancım bol bol paylaş fikir olsun bize ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende paylaş sende :) bende senden fikir alayımm :))

      Sil
  15. hepsi de çok cici hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  16. İyi günlerde keyifle kullan hayattankarelerimiz, guzel değerlendirme olmuş 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmmm :)) böyle demene sevindimmm :))

      Sil
  17. Ayy, silikon tutacağa bayıldım :)
    Güle güle kullan hepsini...

    YanıtlaSil
  18. Herkes çeyiz teleşında ben de öyleyim, aldıklarınız çok tatlı hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil