17 Temmuz 2016 Pazar

Ülkenin Halleri

Aslında böyle bir yazı yazmak istemiyorum ama yazmadan duramayacağım galiba o izlediklerim görüntülerden sonra...
Herkes bişeyler yazmış kimi Erdoğan'ı kötülemiş kimi Gülen'i onlara konuşsak yazsak ne fayda bir şeyler değişti mi hayır asla.. Ülke gittikçe kaosa sürükleniyor... Olan millete, bize, askerimize, polisimize, oluyor...
Neler gördüm izledim youtubede gencecik askerlerimizin boyunlarının kesilmiş hali.. Be insanlıktan nasibini almamış mahlukat o ezilen dövülen vurulan evlat senin olsaydı bu kadar hain pislik olabilecek miydin. Asker o asker onun diyeceği tek şey ''emret komutanım'' nereye gideceğini ne yapacağını kim soruyor ona neyin içinde olduğunu nerden bilecek ne yapabilecek?? Emir demiri kesmez mii ??


Öldürmüşsünüz zaten kıymışsınız tekmeler atmak ne demek pamuk şeker diye ölene bağırmak ne demek hala küfür etmek ne demek?????
Belki beddua belki kızacaksınız ama onları yapanlar inşallah kendileri yaşamadan ölmezler!!!


Darbe mevzusuna gelince amacın darbe olduğunu düşünmüyorum yaşanılan bu olayda...
Neden yetkili kişileri ele geçirmek değilde koskoca köprüyü kapatmak nedir köprüyle ne elde edebilirsin ??
Darbe sabah yapılırmış kimse dışarı çıkamasın diye gecenin köründe darbe yapmak nedir veya sabah Cumhurbaşkanını almak için baskına gitmek nedir.Madem alıcan sen askersin yerini mi öğrenemezsin ilk neden onu alı koymaya çalışmazsın değil mi??

Yazacak o kadar şey var ki ama boş dimi boş...

#darbedegiltiyatro
#askerimedokunma

Devir darbe,
Devir sessiz sinema,
Devir maskeli güneş bu aralar.
Bir ninni söyle, uyusun ülkem bu gece
Uyusun ve uyanamasın kirlenmiş eller.
Uyanamasın lekelenmiş yüzler
Bir ninni söyle ülkeme
Uyusun da barışa uyansın.
Barış düş olmasın. 
Barış düşlerde kalmasın...

Nazım Hikmet Ran

20 yorum:

  1. ya içim acıdı askerlere yapılanları görünce hiçbir askerin haberi yok er ve erbaş zaten onlar nereden bilsin farklı niyetle orada olduklarını kemerle dövdüler linç ederek öldürdüler çoğu abi yapmayın haberimiz yok annem görürse çok üzülür dedi ona rağmen dövdüler onlara bunları yaptıranlara eziyet edin yazıktır günahtır. bende senin gibi düşünüyorum onlara bunları yapanda aynı acıyı yaşamadan ölmesin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Video paylaşıyolar bir filmden alıntı bir grup insan kamyonetle kışlaya doğru ilerliyor emir veriyor vurun diye askerin eli gitmiyor vurmuyor görüyor o masum vicdanı el vermiyor komutanına silah uzatıyor ve bu şekilde askere laf ediliyor nasıl vatandaşa el kalkar diye. Emir veren komutanın darbe yaptığını ne bilsin asker, karşısında ki insanların suçsuz günahsız olduğunu ne bilsin asker, benim suçum günahım yok dese bile ona mı inansın yoksa komutanına mı inansın. Beyinler yıkanmış maalesef o mahlukların

      Sil
  2. Vatanımız barış ve huzur içerisinde olsun. Takipteyim, sizide beklerim. :)

    YanıtlaSil
  3. Barış düş oldu Nesli, düşlerde kaldı galiba :'(

    YanıtlaSil
  4. çok çok üzüldük, askerleri gördükçe mahvoldum

    YanıtlaSil
  5. Çok ama çok üzüldüm. emir altında ölen erlerimize de polislerimize de. Herkes sosyal medyada acımasızca paylaşımlar yapıyor, birbirine laf göndermeler. İnanın yoruldum. Onları görmekte hoşuma gidiyor dediğiniz gibi olan halka ve emir kullarına oluyor. Gelecek için çocuklarım adına kaygılıyım heryerde bomba patlıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah birgün yaşanacak bir ülkemiz olur herkes adına.. vatanseverler adına..

      Sil
    2. Amin canım. Öptüm

      Sil
  6. Yaklaşık iki gün boyunca acı ve üzüntüyle olanları takip ettikten sonra çareyi medyadan biraz uzaklaşmakta buldum.Bizi güzel günlerin beklediğine inandırmak istiyorum kendimi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaçsakta gelecek maalesef ki buna kimsenin inancı kalmamıştır

      Sil
  7. Aynı düşüncedeyim. Olan hep halka oluyor :(

    YanıtlaSil
  8. Nesli uzun süredir giremiyodum bloga. O gün tam köprüdeydim yanımızdan tanklar geçince ne olduğunu anlayamadık bile. Askerlerin dövüldüğünü görünce haberlerde içim gitti. İnşallah birgün daha güzel bir dünyaya uyanacağız. Barış düşlerde kalmasın..

    YanıtlaSil
  9. Tek dileğimiz kardeşlik duyguları ile vatanımızın birliği ve bütünlüğü içinde yaşamak bundan sonra gelecek nesillere guzel günler sağlamak olsun.

    YanıtlaSil
  10. Oynanan oyun çok büyük neslim. Sokaklara çıkıp kral çıplak diye bağırasım var. Ne güzel demiş Nazım Hikmet " Barış düş olmasın, barışlar düşte kalmasın." Bu bir kabustu. İnşallah uyandığımızda daha büyük bir kabusun içinde olmayız 😯. Sevgilerimle

    YanıtlaSil