13 Temmuz 2016 Çarşamba

Nişan Halleri

Merhabaaa 

Ben döndüm yok aslında daha dönemedim bi yazayım varlığım hissedilsin dedim :D

Nişan geçeli nerdeyse 3 gün oldu ben yorgun bitik bunalımlı halimdeyim..
Sebeplerini önceki yazılarımda az çok çıtlattım. Nişanım nasıl geçti diyelim aksiliklerle dolu bir nişandı aslında.. Sebeplere geçelim neler geçti hala ayaktayım :D

İlk önce üst kat komşumuzun kayın validesi hastalandı nişandan bir hafta önce
Ve dernek tuttuğumuz için öncedende süslemeyi yapacağımızı bildikleri halde anahtarları vermediler. nişan günü 12 de verdiler ben 12 de kuaföre gittim 1de döndüm ve arkadaşlarımla süslemeyi yapıp sonra üstümü giyip fotoğraf çekimine gitmek zorunda kaldım tabi saçlar düştü biz salona dönene kadar :D
Nişandan 3 gün önce ise liseden arkadaşımın annesi vefat etti arka sokağımızda oturuyor ve nişanın olacağı salonun olduğu yerde oturuyorlardı hemde buna bağlayacak olursam. Organizasyon başı ben olmayınca müzik olayı biraz karıştı hemen bir müzisyen bulurduk aslında ama maalesefki ses çok çıkar ve ortada bir vefat durumu vardı o yüzden es geçmek zorunda kaldık... 
Bunların peşine 2 üst sokakta eski komşularımız nişanıma gelirken yaşlı bir amcamız beyin kanaması geçirmiş komşularımız da denk gelmiş ve amcaya ilk yardım yapılmış aslında bu biraz hoşuma gitti komşularımız gelemesede benim için gelirken birine yardım etmeleri hayati bir konuda çok iyi oldu...
Başka bir komşumuzunda eşi hastanede yatıyordu ve başka bir komşumuzda hastanede tedavi görüyormuş 
Böylee bir nişandı işte... 

10 temmuz 2016 nişandan kare 

Artık en değer verdiğim şey fotoğraftı ve özel bir fotoğrafçı tutmadım ( nedeni ben çalışmıyorum ve ailemin parasını kullanmak istemiyordum)
 abimin arkadaşından kamera aldık ve iki arkadaşımla birlikte yola çıktık onlar bizleri çekti ama resmen profesyonel çekim gibiydi onlara çookkk minnettarım :)
Hatta çekim için hazırladığım bi sürü şeyi kullanmadık umrumda bile olmadı onları görünce (kullanamadık çünkü salona geç kalıyoduk planlar değişince :D )

Salon içi fotoğraf çekimlerinde yine arkadaşlarımın parmağı olan fotoğraf ve videolar iyiydi diğerleri bol sallamalı yarıda kesmeli oldu 




Bunlara aşırı derecede takan bir insanım normalde ama o an takmadım boşver dedim iyide ettim yüzüm düşmedi çünkü elimizde kalanlarla daha çok hatırlayacağız bugünleri..


Kınamda herşey çok daha farklı olacak inşallah ben işe girmiş olursam tabi :)

en kısa zamanda detaylarla döncem inşallah :))

27 yorum:

  1. Elbisenin rengi kalp ben :)

    Kuzucum böyle günler aksiliksiz olmuyor kesin bir şey çıkıyor ama ucunda ciddi kalp kırıcı bir durum olmadıkça takmamakta fayda var dediğin gibi güzel hatırlamalı o günleri ;)

    Bundan sonraki her şey gönlünce olsun kuzucum . Allah tamamına erdirsin <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet en korku veren şey bişey olur falandı zaten :) inşallah canım amin hepimizin :)) 😘💖

      Sil
  2. ay hastane olayları ve vefat kötü olmuş. ama yinede eğlenceli olmuş ben okurken öyle hissettim en azndan kına daha güzel olr inş canım ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar olmasaydı çok daha iyi olurdu ama nasip işte her şerde bir hayır vardır :) inşallah :)

      Sil
  3. Hayırlısı olsun Nesli, Allah tamamına erdirsin. :) Aksiliklere takılma, sağlık ayrı konu tabi de, bugünler anı kalacak, tadını çıkar <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Blanammm :)
      O günlük takılmadım artık :)) devamı iyi olur inşallah 😍💕

      Sil
  4. Canim benim aksilikler icin uzuldum ama sonuc mukemmel. Mutluluklar dilerim neslihancim. Elbisen ve sen harika gorunuyorsunuz ;)

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı uğurlu olsun sonunda nişanda oldu bir oh çekmişsindir:)) aksilikler için çok üzüldüm geçmiş olsun

    Çok güzel olmuşsun elbisenin rengi ve saçlarım bence çok güzel olmuş tam bir yaz nişanı :) harikasın canım maşallah nazar değmesin size:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh ne demek yani ne demek :))
      Çook teşekkür ederim canımm :))

      Sil
  6. Nesliii 😊 iyiki o an kafana takmamışsın fotoğraf çekimlerinin güzel olmasına sevindim.. Aksilikler hep oluyor sen buna rağmen güzel toparlamışsın ^.^

    Arkadaşının annesi için üzüldüm Allah sabır versin..
    Kına çok güzel geçsin, çok mutlu ol güzellik 😚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet toparlayamam diye çook korktum aslında :))
      Amin...
      İnşallah çok teşekkür ederim :)) 😘😘💝💕

      Sil
  7. Ayy Ausem niye dedin şimdi fotoğraf olayı içime oturdu bak hele 😂 Mükemmel olurdu 😘
    İzin aldıkça koyacam canım. :)
    Sağol canım benim inşallah hepimiz olalım :)) 😍😘💝💞

    YanıtlaSil
  8. Herşeye rağmen gerçekleşmiş nişan. Ölen ve rahatsizlananlar için üzüldüm. Resim pek net olmasa da çok güzel görünüyorsunuz. Sevgiler. Hayırlı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim maalesef zor bir zamanda oldu ama oldu işte oda geçti .
      Bu kadarına izin var 😂 💖

      Sil
  9. Olsun, önemli olan sizin mutluluğunuz.Ne iyi etmişsiniz aksiliklere takılmayarak. Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  10. Allah tamamına erdirsin canım. Prenses olmuşsun maşallah ❤

    YanıtlaSil
  11. Allah tamamini erdirsin insallah 😊 blogunuzu yeni kesfettim hemen takibe aldim bende beklerim sevgiler 😊

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim en kısa zamanda gelicem ziyarete :)
      Sevgiler ... 😊

      Sil
  12. Nesliii, aksilikler hep oluyor, hele özendikce kaçınılmaz...
    Fotoğraf çekimlerine ben hiç özenmeyin ve takmadim, kına, nikah dahi, olsun da bitsin modundaydım çok gerginim şimdi tazelemek istiyoruz eşimle o zaman anlamadık 😂 😂😂
    Allah tamına erdirsin, bundan sonrası içine sinecek sekilde gönlüne göre olsun inş 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah bende anlamadım doğru valla özendikçe zorlaşıyo işler :😂
      Çook teşekkür ederim :)) inşaallah 😘

      Sil
  13. Allah tamamına erdirsin, elbisenizi merak ettim :) Mutluluğunuz daim olsun :)

    YanıtlaSil
  14. Neslihancımm hayırlı uğurlu olsun. Allah tamamına erdirsin inşallah 😊. Aksilikler hep olur, sakınılan göze çöp batar. Eminim düğünün çok daha güzel olacaktır. Her şey gönlünce olsun 🤗. Sevgilerimle 💕💕

    YanıtlaSil