23 Kasım 2016 Çarşamba

Sadece Watsonsta Bulabileceğiniz Ürünler

Başlıktada söylediğim gibi Sadece Watson'sta bulabileceğiniz ürünler ve bilmeyeceğiniz bir kaç bilgi paylaşıyorum ( herhangi bir sponsorluk içermemektedir :) )

Makyaj;
NYC ( New York Color)
-Big Bold Bronzer 
-İndividual Eyes Far Paleti
-En Çok Sevilen Big Bold Maskara :)

Rimmel London 
-Stay Matte Pudra
-Kate Mat Rujlar :)
-Wake Me Up Kapatıcı 
-Rimmel Colourist (yarı kalıcı kirpik boyası var içerisinde ) ve Wonderfull ve Waterproff maskarası 

Pure Beauty
Sevillmeyen bir ürünü duymadım şuanda henüz :/
En Çok Sevilenler;
-Bb krem (ben bu ürüne bayılıyorum günün fırsatında baya uyguna almıştım hemen biter diye tedirgin oluyodum ama belkide 2 ay ürtelik hergün istinasız bu ürünü kullanıyorum oldu hala daha da  kullanıyorum yüzünüze hafif yedirtmek yetiyor tüm cildiniz için
Tiyo: Ürünü Ters Çevrili tutun bitti dediğiniz ürün emin olun ki bitmemiştir :)
-CC Krem 
-Geoaqua aqua jel göz kremi :)

Live Clean;
94-96-98 doğal içerikli vegan şampuan ve saç kremleri
Doğal içerikli diye her saça herkese uyacak diye düşünce algılamayın ama şu ana kadar 1 kişiyi dışında saçını sertleştirmesinden başka birşeyden şikayet etmedi...

Watsons Treatment

Waxlarını artık bilmeyen kalmamıştır :))
Bira özlüsü, avakadolusu, bal özlüsü, arganlısı diye gidiyor seri :)

Superdrug
-Takma tırnak ( fena sağlam :) )
-Oje Çıkarıcı
-Takma Kirpik (adı lazım değil bir ünlü özellikle bu ürünü sordu :) )
-The Littlr Lip Tin


Benim bulunduğum mağazadaki Sadece Watsons'ta olan ürünler bunlardı :))


Başka bir yazımda görüşürüz :)





6 yorum:

  1. Nesli gerçekten süpersin diyorum sana ne güzel düşünmüşsün :)) Ben indirim ürünlerini kaçırınca çok üzülüyorum istediğim markaların 😞 Watsons kişisel bakım ürünlerini uyguna satıyor özellikle duş jellerini seviyorum 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 aralıktaki yoruma ben ancak cevap yazıyorum süperim :) ayy bebeğim ben haber veririm sana yaa :)

      Sil
  2. Faydalı paylaşımın için teşekkür ederim en azından ne nerede olduğuna dair fikrimiz oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim daha fazla paylaşım yapmak istiyorum da bu iyi olmaz gibi geliyo :))

      Sil
  3. Sen nerelerdesin ne alemdesin. İnşallah iyisindir. Telaşında çok güzel ilerliyordur , tadını çıkarıyorsundur inşallah ;** Ses ver aradaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gittim gelemiyorum çalışma saatlerim değişti vakit ayıramıyorum canım ya şifreyi blogu adresi herşeyi unuttum bugün uğraştım ve kavuştum :))
      Hemen geliyorum bloguna :))

      Sil