4 Haziran 2016 Cumartesi

Ara Bitti Dönüş Başlasın :)

Yeniden Merhaba ben geldim!! :)

Nasıl gireyim de bilemedim önce bir özürle başlayalım Afyondayken ilk bi kaç gün bloga girip sizlere yorum atabildim bunun için k.bakmayın aklım karışıktı hem alışveriş, hem ders, hemde Afyon'a uzun süre gidemeyeceğim muhtemelen e bu yüzden sevdiceğide daha az görcem onun üzüntüsü vardı :(

Gelelim Afyon'a nasıl gittiğime ilk defa gündüz Eskişehir tarafından düştüm yollara buda demek oluyor ki 1.5 saat daha fazla uzadı yolculuğum ama gençliğimin hayallerinde ki şehir olaraktan bu bana pekte önemli gelmedi tabi :) (Hala hayallerimin şehrii... Yolda gördüklerimden sonra sevgim biraz daha arttı tabi :) )

Yolda aslında bir kaç bişey gördüm ama nedense onları çekmek hiç aklıma gelmedi sona bir baktım birileri fotoğraf çekiyo ya ben neden yapmıyorum dedim ve aldım telefonu elime iki tane çekiverdim (daha doğrusu güzel görüntü yakalayabildim :) )

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi


Eskişehir cami (maalesef  bilmiyorum adı ne :) )

Burasıda Eskişehir'e aittir diye düşünüyorum biraz inceleyin detaylarda saklı :)

Harikalar Diyarının oradan da geçtik onun gibi güzel bir kaç yer daha gördüm ama maalesef aklıma çekmek gelmedi :)
Benim burada vurulduğum şey yeşillik, tertemiz görünüm, ve hayallerim tabi kiii :)

Bu postu yayınladığıma göre bloglar taa derinlerden bakılacak ve yorumlar bırakılacak demektir :) az aksaya aksaya gideceğim bu aralar malum Ramazan ve yetiştirmem gereken şeyler var nişan hazırlığı için :) Ee bide Ramazan hazırlığı var evde :) 


Hayırlı Ramazanlar.. :)



28 yorum:

  1. Hayırlı ramazanlar canım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm canım hayırlı ramazanlar :)💞

      Sil
  2. Bugün günübirlik uşağa gittim geldim :) Giderken afyonda takıldım bi saat kadar :)

    Hazırlıklarında Allah yardımcın olsun canım , hayırlı bereketli ramazanlar ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdin mi ki Afyonu'u nereleri gördün acep :))
      Çok sağol canımm. Hayırlı ramazanlar :) 😘💝

      Sil
    2. Seviyorum kuzum yer olarak bilmiyorumda dublekslerin olduğu bi site vardı baya geniş bi alan oradaki arkadaşıma gittim. Sonra özdilek oralar bide bi çay bahçesinde çay içtik ama kısıtlı zaman olunca hiç bakmadım valla neredeyim adı ne :))) koştur koştur uşağa geçtim:))

      Sil
    3. Gazlıgöl falan diyosun galiba :)) Anladım canım beğendiysen ne güzel :) Uşağı çok merak ediyorum ama üniversitesinden dolayı :)) bana da gezmek nasip olur inşallah :)

      Sil
  3. Eskisehiri ben de seviyorum büyük şehir havasında bir küçük şehir. Nezih ve düzenli.

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı ramazanlar :) nişan hazırlıkları için darısı başıma demek istiyorum gelenek haline getirdim bunu zaten :) Ben de yeşilliği seviyorum huzur veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı ramazanlar :) Amin diyelim istemek güzel şey ve sonunda birlik olacaksa değil mi :)
      Kesinlikle katılıyorum ilk defa bu kadar mutlu oldum otobüs içinde bir yerleri görürken :)

      Sil
  5. Eskişehir gerçekten çok güzel yerleri olan bir şehirimiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüklerimle bile kesinlikle çok güzel diyebilirim:)

      Sil
  6. hayırlı ramazanlar, nisanınız da hayırlı uğurlu olsun =) eskişehir e birkaç kez gittim, hem yeşil hem de çok huzur dolu güzel bir yer =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı ramazanlar :) teşekkür ederim :) inşallah bide ayak basmak nasip olur bana da :)

      Sil
  7. Fotoğraflar harika Nesli... :) Bu ara zaten bir gidesim var, anlatamam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)) Benimde gidip kalasım geldi yaa :(

      Sil
  8. Muazzam bi şehir gerçekten de, büyüsüne kapılmamak elde değil. Adeta çağırıyor insanı..:)

    YanıtlaSil
  9. Eskişehir'i merak ediyorum ben de :)
    hayırlı ramazanlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gezmek nasip olur o zaman :))
      Hayırlı ramazanlar canım 😘

      Sil
  10. Nesli hayırlı ramazanlar :)) sınavlar bitti artık rahatladık en azından ben çok rahatladım :) senin nişan telaşında var :) ben eskişehir'e hiç gitmedim ama merak etmişimdir inşallah bende giderim birgün ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı ramazanlar verdik bitti sonunda :))
      Gidip gezmek nasip olur inşallah:)

      Sil
  11. Eskişehire 2 yılda bir gidiyorum akrabalarımız prda bir kaç gün kalıp dönüyoruz oldum olası sevmişimdir çok güzel bir şehir gerçekten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa benimde gitsin çevrem de bende tatil edeyim oralarda 😒

      Sil
  12. Hayırlı ramazanlar Neslihan! Sınavlar için geçmiş olsun, keyif zamanı artık dicem ama sende tatlı telaş başlıyor, hadi bakalım hayırlısı 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı Ramazanlar feno :)
      Grçti sonunda sınavlar :)
      Hadi hayırlısı:))

      Sil
  13. Hoşgeldin, hayırlı Ramazanlar :)

    YanıtlaSil