18 Haziran 2016 Cumartesi

İç Dökme Seansı -2

Merhabaalar ay bu defa dertli değilim stresli, yorgun, bıkkın, telaşlı, kafası karışık, ümitleri tükenmiş aaa çok kararttım içinizi de ben böyleyim nasıl da dertsizmişim ya :D
Biliyorsunuz ki nişan hazırlığı içerisindeyim Allah'ın izniyle 10 temmuzda nişanımız oluyor sonunda dimi :)


İşin zorluklarına gelecek olursak sözlümle aramda 400 km yol var ve herşeyi maalesef internetten almak zorunda kalıyoruz birlikte gezerek aldığımız bir elin parmağını geçmez bu yüzden heyecanlanarak almıyorum tabi ki beğenip kargom gelinceye kadar sürüyor heyecanım kendim tek beğenerek aldığım gezmediğim için işin pekte öyle güzel yanı yok aklımda pendik eminönü sultanbeyli gezmek varken n11 , markafoni, trendyol, büyük esnaf, iç giyim özel, aker ... gibi yerleri gezmek nasip oldu ve internetten karar vermek oldukça çok daha zor oldu bir sürü site bir sürü fiyat skalası bunların içinden güvenilir olanı bulmak falan beni baya bir yordu. Ama olsun zafere giden yolda çekilen çile kutsaldır (hayat felsefem :) )
Yazarken bile o kadar amaçsızmış gibiyim ki herşeyi alayım nişandan vazgeçeyim havası bile geliyor yani arada ama oynamadan olmaz dimii :)
Öncelikle herşeyimle kendim ilgileniyorum sözlümde elinden geldiğince yardım ediyor tabiki karar verebiliyoruz birlikte internet sağolsun :)
Nişan alışverişim bana göre aşırı derecede uygun oldu kafamdakinin yarısına getirdim herşeyi (cimri olduğumu bilmeyen yoktur artık herhalde :D) sözlüme yük olmak istemiyorum elimden geldiğince herşeyi o üstlendi çünkü benim gibi olanlarada yardımım olacaktır eminim..
Asıl hedeflerimden biriydi bu blog açmamın tamamen temel taşıydı bu hazırlık ne nerede nasıl bulunur falan..
Tabi şimdi herkeste sosyal medya denilen araç var ama mağazada 250 liraya alabileceğiniz birşeyi ben 160-180 arası buldum bu sayede de
tek başımada fiyatlara baktım Afyon'dayken de sözlümle fırsat buldukça baktım çoğu internetten alındı birkaçı da gezerek alındı

Nişanımda herşeyim tamam bir akrilik boyam eksik tepsime lazım da :D
Kendin yap projelerimde var yani nişanımla ilgili o yüzden nişan geçene kadar dertleşmek dışında benden bir hayır gelmez haberiniz ola :)


Biraz dua edin çıldırma noktasına çok çıktığım oluyo bir kağıt için odamı yıktım geçenlerde provam vardı da :)

Sırada ki yazıma kadar kendinize iyi bakın :))

60 yorum:

  1. Çooook az kalmışşş kuzum hayırlısıyla inşallah :)

    Netten de olsa gezerekte olsa kısmetin ne varsa o senin olmuş kuzum ki sende memnunsun ne güzel :)) Nişandan kareler isteriz heeee :** elbisen nasıl bak çok merak ediyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. banada sanki daha yakın gibi geliyor yetiştiremem korkusuyla tabikii :)
      yani nasipte ne varsa o olacak :)
      bakalım bizimki koydurmaz da yüzümüz gözükmeden olabilir belki :)
      ayy tiyo versem mi hiçte tutamam saklayamam ben ki :D :**

      Sil
    2. Ahahah aynı sorun bizde de var tüyolu minik fotolar olabilir. Bende blogda yüzümü apaçık koymuyorum aynı sebepten :)

      Sil
  2. Hayırlısı olsun, Rabbim tamamuna erdirsin inşallah neslihan. Aldıklarını iyi günlerde kullan. Dilerim herşey sorunsuz bir şekilde gönlüne göre olur :) .Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Zehracım aminn
      Çook teşekkür ederim güzel dileklerin için 💖😘

      Sil
  3. gel birlikte gidelim alışverişe eminönüne filan orada inanılmaz çeşit uygun fiyata ben heyecanına ortak olurum tabi bir nişanlın etmem ama olsun yinede :) detay istiyorum ama ya nişan pastan kıyafetin saçın makyajın filan bundan mahrum bırakma bizi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy keşke gitsek gitsekte olmayı verse o kadar da :))
      Bak bi makyajım sır olarak kalır ona eminim :)

      Sil
  4. Her şey çok güzel olacak Nesli, rahat ol bak, hayatında bir kez olacak şeyler bunlar. Tadını çıkar elinden geldiğince <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Blana'm inşallah :)
      Öyle yapmayı istiyoruö şimdi cefasını çekeyim de o gün sefasını sürmek nasip olsun 💖😘

      Sil
  5. Çıldırma çıldırma. Rabbim tamamına erdirir İnşallah. 400 km de evlenince ortadan kalkacak zaten. İnternet alışverişine birde iyi tarafından bak. Her şeyi uyguna getirmişssin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah :)) ah bi kalksaaa :) evet o açıdan iyi oldu sadece beynim yoruldu bide ramazan ramazan dolanmadım :)

      Sil
  6. Allah'ım mutlu ve huzurlu bir evlilik nasip etsin size. :) Evlendikten sonrada birlikte yapabileceğiniz çok güzel şeyler olur. Bu güzel ve heyecanlı günlerinin tadını çıkar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn teşekkür ederim :)
      İnşallah inşallah :)
      Planlar sıra sura dizili Allah gerçekleştirmeyi nasip etsin

      Sil
  7. Canım hayırlı olsun. O 400 metre kalkınca süper olacak. Ta ki çocuklar doğana kadar;)))) Sonra bir 400 metre daha isteyeceksin;D Tecrübe konuşuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha bak şimdi çok güldüm hee olcak mı ki acep öyle :))

      Sil
    2. Oluyor. Ben kocasını çekiştiren öğretmen ablaları bunlar kocalarını sevmiyor hiç herhalde, şükür ki ben çok aşığım seviyorum diyordum. Şimdi hiç de öle diil. Benden söylemesi. Bu dedigimi çocuklar doğduktan sonra da konuşalım ok?

      Sil
    3. Konuşalım valla bak bi korktum şimdik :) inşallah demem diyelim ne diyim :))

      Sil
    4. Ya korkma sakın. Öyle böyle gene de tatlı bir koşuşturma hayat. İnsanın sevdiğini bulması kadar güzel bir şey yok, bu da bir gerçek...

      Sil
    5. Yani doğru herşey dört dörtlük olamaz :)

      Sil
    6. İşte bu. Mutluluklar canım...

      Sil
  8. Tabii ki gezip almanın keyfi daha bir başka. Ben hala internet alışverişi yapamayanlardanım. Çok sevmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Bende aslında çok sevmiyorum ama bazen yapıyorum şimdide yapmak zorunda kaldım maalesefki :)

      Sil
  9. canım bunlar en keyifli günler çıldırmaaa :))) bende internetten devam ettiriyorum alışverişlerimii, allah tamamına erdirsin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmuyo başaramıyorum maalesef :(
      Amin inşallah canım. Gezerek almayı seviyorum sözlüm olsun istiyorum yanımda ondan :(

      Sil
  10. Sağol güzellik :)) orasıda doğru :)

    YanıtlaSil
  11. Önemli olan sizin birlikte olmanız mesafeler aslında değer anlamak için iyidir tabi bu aralar ona ihtiyacın var birlikte yapmak istiyosun ama yinede bunlar seni kırmasın allah tamamıne erdirsin hayırlıca bitsin bu tatlı telaş inşallah ^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok anladık ya yetti bize bu kadar yıl çekilmiyor 😂
      Hiç olmadığı kadar ihtiyacım var hemde :)
      Amin inşallah :)) çook teşekkür ederim güzel dileklerin için :)

      Sil
  12. az kalmış gerçekten, kolay gelsin bunlar tatlı telaşlar :)

    YanıtlaSil
  13. Allah yardimciniz olsun Neslihan telaslar cok desene:) Tepsini nasil yapacaksin merak ettim ;)

    YanıtlaSil
  14. Nesli az kalmış inşallah en güzel şekilde atlatırsın canım benim Allah yardımcın olsun. İnternetten ben bile en basit ayakkabıyı alırken 40 yerden fiyat karşıma çıkıyor ne yapsam alsam mı yok orası mı daha ucuz derken kafam yanıyor resmen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim :)
      Aynen öyle bide yeni heyecanlar olunca iyicr insanın kafası bulanıyo :)

      Sil
  15. Hadi çıldırmadan bir an önce Allah tamamına erdirsin canım :) Yorucu bir süreç ama üzülme düğün gecesi yıldız sensin ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim :)) onu bilmek bile güzel 😂❤️

      Sil
  16. ne kadar sakin olursan her şey o kadar güzel geçer :) inşallah emeklerinin karşılığı olan, gönlüne göre bir nişanın olur, gerisi de öyle gelir =) mutluluklar dileirm çok <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın evet ama sakin kalmayı başarabilen olamadım genelde :(
      İnşallah canım çok sağol :) 💝

      Sil
  17. Alışverişte çoğu zaman görerek almayı seviyorum bende ancak sizin için kurtarıcı olmuş belkide.Umarım her şey istediğiniz gibi olur ve gönlünüze göre geçen keyifli bir nişan olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende görerek almayı mağazaları yüz kere dolaşmayı seviyorum ama :)
      İnşallah çook teşekkür ederim :)

      Sil
  18. Böyle olur bu telaşlı zmanlarda :), Allah tamamına erdirsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  19. Merhabalar :) Blog sitenizi takibe aldım ayrıca çok güzel bir yazı olmuş. Eline sağlık. Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  20. Kolayliklar dilerim Allah icinize sindirsin hersey süper gecsin, simdiden tebrikler canim <3

    YanıtlaSil
  21. Kolay gelsin hazırlık işi zordur yaa bi kere oluyor sonuçta bu :) Hayırlı olsun umarım istediğin gibi geçer o gün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook zor :) öyle olunca daha da zor :) teşekkür ederimm

      Sil
  22. Çook teşekkür ederim gülümsememe sevep oldunuz bu baygın halimle :)
    Hemen geliyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil
  23. Canım kolay gelsin ama öyle ümitisizliklere kapılmak olur mu hiç .güzel zamanlarıın şimdi ileride çok güzel hatırlıycaksın bugünleri eğlenmene bak bence. çok az zaman kalmış hadi hayırlısı :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oluyo arada yaa :)) inşallah o günü öyle geçirmeyi düşünüyorum:) çok sağol canım desteğin için :)

      Sil
  24. Yeni yazılarını bekliyorum canım. Sevg iler

    YanıtlaSil
  25. akrilik boyayı buldun mu, ne oldu tepsi :))

    YanıtlaSil
  26. Kolay gelsin aslında güzel telaşlar bunlar. sevgiler.

    YanıtlaSil
  27. Nesliii, iyisin iyi netten halledebilmekte güzel, ama çok kasma rahat ol biraz, eksikler bitmiyor tamamlanır bir şekilde 😉 sondan başa giderek postları okuyorum, çok da geç kalmışım Nişan oldu ben okuyasıya 😶😶😶

    YanıtlaSil