30 Haziran 2016 Perşembe

İç Dökme Seansı -3-

Merhabaaa 
Uzun zamandır ortada yokum  aşağı yukarı 1 haftadır sizlere yorum dahi bırakamıyorum. Nişan alışverişi denen zorluğu aşağı yukarı atlattım sayılır geriye mekanın hazırlanması, misafirleri tas tamam çağırmak, kuaför, saç ve makyaja karar vermek (çook geç kaldım biliyorum :( )evin temizliği uzaktan gelecek misafirlere hazırlık falan filan filan :D

Nişan yapacaklara tavsiyem bence 3 ay önceden hazırlığa başlayın :D benim kadar ince eleyip sık dokuyan biriyseniz... Benimkine gecikmesine sebepler vardı maalesef geciktiikk :/

Aklım tamamen yorgun ve karışık nişan heyecanı yaşamıyorum şuanda yani sadece stres full stres :D
Nişan elbisemide bugün teslim aldım bizimki açık buldu biraz iyimi tül arayışına gircem haldır haldır :D

 Nişana sayılı günler kaldı bugünü sil at 10 gün :)  bu süreç içerisinde de kimsenin bloguna bakamayacağım ve yorum bırakamayacağım bunun için şimdiden k.bakmayın işler bittiğinde tüm detaylarla karşınızda olacağım :)

Bana dua edin güzel geçsin olur muu :)) Şimdiden iyi bayramlar herkese :)

sevgilerrr <3

16 yorum:

  1. İnşallah çok güzel geçecek kuzu dualarım seninle Allah yardımcın olsun.

    Yokluğun belli oluyor inan , bizim kız nerelerde dedim hatta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah çook teşekkür ederim :))

      Ayy ne güzel yokluğumun hissedilmesi :)) 😘😘😘💞

      Sil
  2. inş. herşey istediğin gibi olur aksilik çıkmadan gönlünce eğlenerek geçirirsin :) iyi bayramlar canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım en çok taktığımda bu :)) 😘

      Sil
  3. İyi bayramlar Nesli, şimdiden hayırlı olsun <3 <3

    YanıtlaSil
  4. Neslihannn fotoğrafları bekliyorummm alışverişleri bekliyorumm canımmm 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nişanı atlatayım hele bi tüm detaylarla burdayım :)

      Sil
  5. Ay amanınn stres yapma 😊 tatlı telaş dicem ama öncesinde tabi evi temizle filan derken sende haklısın insana afakanlar basar bi nokta da 😞

    Az kaldı güzel geçicek o kadar emek verdin 😚 Beklediğinden çok çoook daha güzel geçsin canım ❤︎

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temizlik kısmıyla ben çok ilgilenmicem orası anneme yıkıldı maalesef :) beni direk yeme içme ve nişan hazırlığı sıkıyor yavaş yavaş azalıyor stresim inşallah 😘😘 inşallah gözdem sağol 💝

      Sil
    2. Geçti mi nişan noldu, nasıl geçti merak ediyorum Nesli :) Telaşın geçince dön aramıza bekliyorum yeni yazılarını ^.^ Öpüyorum seni

      Sil
    3. ayy geçti geçti döncem bloga enerjim yok bi yazıp çıkacam şimdi :)

      Sil
  6. Müstakbel kocası kıskanırmış :) Pek güzel telaşelerdir olsun. Kolay gelsin canım ❤

    YanıtlaSil
  7. Nesliii yaa,,, kıyamam, tatlı telaş bize göre ama sana göre değil kesin, ilerde sana da öyle gelecek, elbisenin rengi çok hoştu bir sonraki posta demeyi unuttum 😚😚😚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah :))
      Ayy çok teşekkür ederimmm 😍😘😘

      Sil