15 Mart 2016 Salı

Arko Nem El Bakım Kremi

Merhaba...
Bugünlerde yazasım çok yok aslında malum terör olayları bir yazıp on duruyorum yazarken biz ailecek haber kanalı siyaset izleyen kişileriz aslında ben değilim de bizimkiler öyle ee durum böyle olunca aklımdan çıkamıyor bu durum izlemek zorunda kalıyorum bazen...
Biraz da internette yayılmış olan olayların gerçekleşme ihtimaline karşı korkuyorum bir blogger arkadaşımın yazmasıyla okudum durum biraz korkutuyor gerçekleşmez belki önüne geçilir veya yoktur ama söylentisi var. Bunun dışında terörden de kısa vadede kurtulamayacağımızın farkındayım ne yazık ki... Neyse yazmaya devam edersem çok uzayacak. Allah en erken zamanda ülkemizde aydınlık güzel günler görmeyi nasip eder inşallah...

Bugün konuğum Arko nem el bakım kremi  2 yıldır elimde kullanıyorum bitmiyor yok aslında biter de ben pek kullanmıyorum hemde farklı kremlerimde olduğu için daha bitme şansı olmadı.
Ön yüzünde yazanları öncelikle yazıyorum ekstra gliserinli formülü ile kuruyan ellere yoğun bakım yapar. E vitamini cildi yaşlanmalara karşı korur. Cotton24 complex ile 24 saat nem ve pamuksu yumuşaklık sağlar.
Kremi sürdüğümde ellerimde biraz hızlı emiliyor krem bir kaç kere  kullanıyorum minik minik aldığım için çok yağlandırmıyor elimi hızlı emilen bir krem gibi de değil ama kremi sürünce şişe kapağı açmaya çalıştım açtım kaydırmıyor da o kadar :) Pamuksu yumuşaklık olayına %100 katılıyorum ben hissediyorum bunu nemlendirme olayınıda tabi ki. Cildi yaşlanmalara karşı korur mu bunu bilemiyorum tabi.


 Arka yüzünde ise gliserinin tanımı gibi bir şey var onu yazıyorum; Formülündeki gliserin nemi cilde hapseder ve cildin nem oranını maksimize eder. Bu arada ben kokusunu sevdim

Kötü yanlarına gelecek olursak ellerimi bazen terletiyor ben genelde gece sürmeyi tercih ediyorum  ve içerisinde steril alkol, paraben ve parfüm var. Tercih sizin 


Başka bir yazımda görüşmek üzere hoşçakalınn...

Cennet vaadiyle dünyayı cehenneme çevirenlere lanet olsun.!!



26 yorum:

  1. Gliserinli el kremleriyle anlaşamıyorum. Sürekli mause kullandığım için, krem sürdükten sonra çalışmaya devam etmem gerekiyor. Gliserinin ağır, bulaşmaya meyilli yapısı bu yüzden rahatsız ediyor beni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa çok kötü bir durum olmalı sizin için bn böyle bir durum yaşamadm ama sık kullanmıyorum el Kremi ondan olabilir :)

      Sil
    2. öhöhöhö aynı sorun binde de var :(( ama şaşırmadım değil hani sen bi 3 tüp bitirmiş olmalıydın :D

      Sil
  2. Severim arko el kremlerini :)
    Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Bunu değil de eskiden çok eskiden yıllar yılı önce :D dışı yeşil beyaz bir arko krem vardı hatırlar mısın bizim evin müdavimiydi o derece şurdan görsel atabilsem atıcam ama nolmuyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim evde hala var annem ve babama ne kadar farklı krem verdiysem de bi onun işe yaradığını söylüyolar :))

      Sil
    2. gerçekten öyle ama biliyor musun o krem nedense bir harika :) bayılırdım kullanmaya

      Sil
    3. Ağda yaptıktan sonraki tahriş plan yer varsa çok iyi geliyor :)

      Sil
  4. Benim içinde bi klasik kullandığım zamanlarda hep ihtiyacı gidermişti, takipteyim, sizi de benim bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şikayet edenleri de var çok baktım yorumlara da işine yarayanları görmek güzel hemmen geliyorum :))

      Sil
  5. Kreme bulanmayı çok sevdiğim için bi türlü emmiyor bu krem o yüzden çok kullanamıyorum bende kaynaklı bu sorun tabii:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bolca sürüyorum kullandığım da hemen emiyor ya çok absürd oldu bu durum :D

      Sil
    2. Haha evet öyle oldu :D napıcaz bilemedim :))

      Sil
  6. merhabalar :)
    bu kremi denemedim ben de alayım teşekkürler..:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :)) 2.5 lira gibi bi fiyati vardı sanırım denemekten zarar gelmez :))

      Sil
  7. Aslında arko kremler genel olarak sevdiğim ürünler ama bir el kreminin içine neden parfüm konur ki anlamadım. İçeriğini hiç beğenmedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusuyla dikkat çekmek içindir buna önem veren çok insan tanıyorum. Evet içeriği sıkıntılı :)

      Sil
  8. Arkonun ürünleri çok güzel olmasına rağmen içerisinde paraben alkol ve parfüm bulunması çok sıkıntılı olmuş bence :/ O yüzden tercih etmem bu ürünü bilgilendirmen için teşekkürler cnm takipteyim bundan sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef öyle olmuş alirken bakmamistim bile bunlara rica ederim :) Teşekkürler :))

      Sil
  9. arkonun eskiden beri olan şu küçük tüpleri bizim evden hiç eksik olmaz, iyi ki çıkarmışlar :) bunun içerisinde alkol paraben varsa bilemedim :/

    YanıtlaSil
  10. Malesef öyle :(( rica ederim ♥♥

    YanıtlaSil
  11. Nasil blogunuza kadar geldim bilmiyorum en son google gruplarda geziniyordum, iyiki denk gelmisim hemen takibe aliyorum, eger isterseniz sizi de beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allahım ne büyük mutluluklar bunlar demeden geçemeyeceğim çook mutlu oldum nedense blogumu böyle sebepsiz ulaşılınca :) hemen bende uğruyorum tam da yeni yazı yazmaya başlıyordum :))

      Sil