11 Mart 2016 Cuma

Burberry Ruj No:30

Herkese merhaba :) Bugün ki konumuz Burberry markasının rujdan bahsedeceğim... Öncelikle bu rujumda hediye. Hemen rujun üstünde yazanları paylaşayım lip cover primrose hill pink No:30 Soft satin lipstick. 
Bu markanın pahalı bir marka olduğunu söylemeden geçemeyeceğim rujları hakkında pek bir bilgim yok ama en indirimli hali galiba 70 lira civarı bir fiyata sahip. Öncelikle ambalajını anlatmak istiyorum Burberry deseninin rujun kapağında da yansıtmaları güzel olmuş manyetik kapanma sistemi sayesinde ruju nasıl kapatırsanız kapatın kendiliğinden kapanması çok güzel çantanıza attığınızda rujun açılmadığından emin oluyorsunuz bu özelliğine bayıldım hatta oynuyorum elime geçince :) Bence bir ruj ancak bu kadar şık durabilir. Ruj'u elinize aldığınızda ki ağırlık ben kaliteyim diye bağırıyor resmen :)



Ruj'a geçecek olursak üzerinde yazdığı gibi yumuşak ve saten bitişli bir ruj sürümü çok kolay  benim dudaklarımda kuruma sorunu olmasına rağmen sürdüğümde  kötü görüntü vermiyor çizgilere dolma yapmıyor saatlerce dudağımda kalıyor ve ruj silinse bile verdiği renk hala dudaklarımda kalıyor. Dudağımdayken verdiği rahatlık hisside cabası :)

Dudak da ki duruşu koluma göre daha koyu bir renk alıyor tabi herkesin dudağına göre değişir renkler pigmentasyon denen bir şey var :)
Ben kendim özellikle bir ruja yüksek fiyatlar vermem ama ben bu lüksü yaşamak isterim derseniz almalısınız pişman olmazsınız :)


Bugün de benden bu kadar başka bir yazımda görüşmek üzere hoşçakalın :)

14 yorum:

  1. Renk tonu çok hoşmuş bayıdlım :)

    YanıtlaSil
  2. Yıllardır bu markanın bir parfümünü isterim :))) Rujda en lüks basamağım mac oldu ama hediye gelebilir banada böyle bir ruj :))))))) güle güle kullan canım tonu çok tatlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yayınlamadan önce küçük çapta bir araştırma yaptım baya övülüyo parfümü bende merak ettim yani. Hediye edecek biri bulursun inşallah canım o kadar para vermek baya lüks oluyor bence henüz kendi işim olmamasınında etkisi var tabi :)
      Çok teşekkür ederim canım parfümüde rujuda sana nasip olur inşallah :)

      Sil
    2. O etki bende de var canım :))

      İş olunca her şey olur şuan olmasada olur :)

      Hayırlı bir iş , kariyer diliyorum sana ❤

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim güzel dileklerin :) için Allah herkese hayırlı bir iş hayırlı bir eş nasip etsin Rabbim ♥

      Sil
  3. Rengi gerçekten şahane, hediyeni mustmutlu günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
  4. İyi günlerde kullan, pahalıymış ama renk şahane :))

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullanın ama ben öğrenciyim pahalı geldi bana haha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende uzatmalı öğrenciyim ama çalışmıyorum da :) yaa banada pahalı asla almam normalde ama hediye olduğu için oh miss :)

      Sil
  6. Güle güle kullan canım. Rengi çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm :)) kullanmaya kıyamıyorum 😂

      Sil