21 Mart 2016 Pazartesi

Flormar 430 light blue

Merhaba arkadaşlar...
Bugünlerde yazasım yok hatta ders bile çalışmam lazım alttan aldığım 3 ders beni bekliyor :) ama geçme umudum var mı yok hele telefonumda kayıtlı olan notlarım telefonun bozulmasıyla gittikten sonra hiç yok. Tahminlerime göre 3 hafta biraz bocalayacağım blog yayınlarım biraz duraksayacak. Ama döndüğümde sürekli yazılarımı yazacağım görsellerim şimdiden hazırlar :)
Bugün aklımda olan yazımı yazmayacağım biraz kolaya kaçıp Flormar oje yorumumu yazacağım yazması kolay oluyor çünkü :) Hadi gelin yorumuma geçelim :)

Flormar no: 430 light blue rengine öncelikle bayıldığımı söylemeliyim nedense beni çok mutlu ediyor hatta şuan parmaklarımda bunlar var enerji veriyorlar resmen yazarken parmaklarıma bakıyorum sürekli ( harflere değil gerçekten parmaklarıma :D )
Yoğunluğuna gelecek olursak biraz sıvı şu aralar Flormar için hep bunu dile getiriyorum ama bu renklere göre normal bir durum galiba alışıyorum yavaş yavaş :)
Sürümüde biraz zor oluyor bu yüzden :))
Kalıcılığına gelirsek ertesi gün minik minik aşınmalar oldu bende, buna sebep olacak birşey yaptım mı inanın hatırlamıyorum ama sorun şu tırnak ucumda değil bir tanesi hariç :) 


ahh keşke tam rengi yansıta bilseydim size  olmadı maalesef Ama şimdi bunlarla da denize, havuza girmek ne kadar da güzel olur öyle değil mi alın bence bundan dursun 


görselimi biraz şenlendireyim dedim aslında ojeyi içine koymak vardı da canım tatlı sakız çekti napayım :) sizin hiç canınız çekmez mi çocukluğumuzun sakızları dimii :)

Bugünlük benden bu kadardı sevdiğiniz ojeler varsa yorum olarak bırakmaktan çekinmeyin lütfen :) Başka bir yazımda görüşmek üzere hoşçakalınn :))



17 yorum:

  1. Bende alıp kullanmazdım ergenken .d şimdi kullanıyorum aslında sevmem ama görünce alasım geliyo alıyorum napim :)) teşekkür ederimmm ♥ ♥

    YanıtlaSil
  2. Bu renklere bayılıyorum, bende bir tuhaf duruyorlar :) Belki de alışkanlık meselesi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı şekilde tuhaf durduklarını düşünüyorum ama alamıyorum kendimi :))

      Sil
  3. Oje sürmeyeli yıl olmuş gibi hissediyorum :)

    YanıtlaSil
  4. İkimiz de aynı ojeyi kullanıyoruz güzellik yalnız ben onu sürmeyeli yıllar olmuştu bak sen iyi hatırlattın :)) ve o sakızlar varya nirden aldın ki ben o paketin yarısını bi kerede çiğner şeker tadını lıp bırakırdım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan ne kadar sevdim anlatamam :)) Hakmar isimli bi market var istanbul ve kocaelide baya yaygın ama A101 gibi değil ama ordada var bi bak :) bende öyle yaptım bitti gitti hemencik :))

      Sil
    2. Alemsiniz ya :)) çocukluğum aklıma geldi bende aynen öyle yapardım :))
      Ojenin rengide çok tatlıymış :)
      Ellerine sağlık canım

      Sil
    3. :)) ohh ne guzel. Teşekkür ederim :))

      Sil
  5. En sevdiğim renk. Bende kışın değilde yazın hep renkleri tercih ediyorum çok yakışmış canım sanada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yazın kullanıyorum ama evde boş olunca suresim geliyo :)) teşekkür ederim

      Sil
  6. Çok güzelmiş rengi, bayıldım :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir yaz rengiymiş. Çok yakışmış.

    YanıtlaSil